Kommentarer:

1 Kent Brodén:

Hej.
Ett fantastiskt fint bygge.
Jag undrar om du kan svara på ett par frågor.
Hur stora är huvudhjulen på 1/8 Viggen och var kan man få tag i dessa?
Mycket fina dekaler och kronmärken. Kan man beställa dessa någonstans?
Jag bygger på en Einar J35 1/8.
Mvh Kent

Svar: Mina däck är specialgjutna men dessa är väldigt lika

https://shop.modellbau-hillenbrand.de/de/zubehoer/zubehoer-fahrwerke-spinner../raeder-flugmodelle/raeder-spreziell-carf-modelle/flash-ultra-raeder-2-stueck-durchmesser-83mm
Jonas Sjögren

2 Anonym:

Hej Kent.
Tack så mycket.
Mina hivudhjul är tillverkade av Einar.
Kronmärkena har jag specialbeställt, likaså indianen på fenan.
Dom festa små dekaler är framtagna av Einar. Jag har inga kontaktuppgifter till Einar men träffar honom ibland på vissa flygträffar bla Karlskoga Jet Meet.

3 Kent Brodén:

Hej.
Tack för ditt snabba svar.
Jag får se om Einar kommer till Karlskoga i år
så kan jag prata med honom.
Mvh Kent

Kommentera här: